50 tisíc klientů internetbanikingu České spořitelny

11.12.2002 | , Finance.cz
ÚČTY A SPOŘENÍ


Nové internetové bankovnictví České spořitelny využívá po měsíci existence již přes 50 000 klientů.

Po pěti týdnech své existence má nová služba České spořitelny SERVIS 24 - Internetbanking již  51 344 aktivních uživatelů.

Internetbanking je dalším z produktů přímého bankovnictví, které souborně patří do služby přímého bankovnictví SERVIS 24. Ta klientům nabízí za jediný poplatek a se stejným souborem identifikačních znaků a hesel přístup k účtu přes telefon i Internet.

SERVIS 24 zavedla Česká spořitelna v roce 2001. Na počátku své existence nabízel SERVIS 24 přístup k účtu pouze přes telefon s tím, že další funkčnosti služby postupně přibývají. V současné době je k dispozici pro klienty - občany a fyzické osoby podnikatele. SERVIS 24 je pilířem přímého bankovnictví České spořitelny. K dnešnímu dni využívají tento produkt již 360 592 klienti.

Tento měsíc rozšířila Česká spořitelna také svoji nabídku v oblasti GSM Banking - SIM Toolkit. Od 2. prosince  2002 nabízí tuto službu i pro uživatele sítě Oskar a GSM Banking - SIM Toolkit České spořitelny je tak dostupný všem uživatelům mobilních telefonů. V síti Eurotel a T-Mobile nabízí Česká spořitelna tuto službu již delší dobu. GSM Banking - SIM Toolkit České spořitelny využívá přes 40 000 klientů.

"Tempo nárůstu počtu aktivních uživatelů našeho internetového bankovnictví je důkazem toho, že je tato služba pro klienty uživatelsky příjemná a jednoduchá na ovládání. Díky tomu nyní začínají využívat internetové bankovnictví široké skupiny obyvatel," řekl Aleš Mamica, ředitel úseku Přímé bankovnictví České spořitelny. 

Zdroj: tisková zpráva ČS

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ