eBanka zkvalitňuje služby klientům

12.12.2002 | , Finance.cz
ÚČTY A SPOŘENÍ


Od počátku roku 2003 přichází eBanka se zkvalitňováním svých služeb. Jedná se především o obsluhu klientů a postupné zjednodušování podmínek pro získání některých, zejména úvěrových produktů.

Od počátku příštího roku bude mít každý klient eBanky  svého konkrétního partnera (bankéře nebo finančního poradce), na kterého se bude moci kdekoli a  kdykoli, tzn. i mimo pracovní dobu obracet. Je pouze na přání a rozhodnutí klienta, zda bude komunikovat pouze s tímto partnerem nebo s  jiným pracovníkem eBanky.

Samozřejmě, že  klienti mohou dále využívat bezplatnou klientskou linku a všechny ostatní komunikační kanály, na které jsou u eBanky zvyklí. Jen v měsíci říjnu využilo například Call centrum  rekordních 43 tisíc volajících.

Všichni klienti eBanky budou nejpozději do konce ledna 2003 informováni o tom, kdo je jejich partner, který s nimi bude řešit jejich finanční potřeby. Na svém Osobním nebo Firemním účtu klienti naleznou nově také kontakty na svého partnera, včetně čísla telefonu, mobilního telefonu, emailové adresy, fotografie a otevírací doby svého Klientského centra.

Celkový počet klientů eBanky přesáhl 305 tisíc. Více než 78 tisíc klientů využívá Firemní a Osobní účty eBanky a z toho přes 36 tisíc klientů využívá i službu GSM Banking. 74 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 153 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu.

Zdroj: tisková zpráva eBanky

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ