Samotné zařízení váží kilogram, rozměry nepřesahují běžný průměr; je menší než formát papíru A4. Na zadní straně najdete anténní vstup i výstup, signál je tedy průchozí. Můžete sledovat televizi i přes běžný analog, pokud na něm chytnete jiné programy, než jaké nabízí multiplex – např. Primu nebo rakouské ORF. Průchozí je i signál SCART, takže pokud máte k televizoru připojení video a DVD, nemusíte o žádné zařízení přijít.
Má i digitální zvuk
Kromě klasiky najdete vzadu také stereo audio výstup pro připojení případných reproduktorů, potěšil mne také digitální optický výstup, který se může bodit v případě, že některý z kanálů v multiplexu bude vysílat prostorový zvuk v Dolby Digital. Posledním konektorem je sériový devítipin, který slouží pro připojení k počítači k nahrání nového firmwaru.
Snadné ovládání v češtině
Set-top-box není designově nijak výrazný, zajímavý je snad jen šestiúhelníkový lesklý plast, pod kterým se skrývá snímač dálkového ovládání. Displej chybí, což je v této kategorii běžné, najdete zde jen tři tlačítka, která zapínají přístroj a přepínají programy. Zapnutí přístroje indikuje oranžová dioda. Ovládací menu je graficky povedené a dá se v něm velice snadno vyznat; díky bezchybné češtině přístroji bez problému porozumí i uživatelé nezasažení angličtinou.
Po nalezení multiplexu a vyladění kanálů se nastavení uloží a set-top-box je připraven k používání. Česky funguje jak teletext, tak i programový průvodce. Ten má jedinou nevýhodu: označení jednotlivých programů se občas nevejde do vyhrazeného prostoru a názvy programů tak nejsou vidět celé, někdy se zobrazí třeba jen jedno písmeno. Přehlednosti to rozhodně neprospívá. Signál je kvalitní i při použití běžné pokojové antény se zesilovačem.
Cena na prvním místě
Za šestnáct stovek získáte základní set-top-box, který umí dobře česky a má příjemné ovládání. Nečekejte displej ani pokročilé funkce, nic z toho ale není pro obyčejné sledování televizních pořadů potřeba.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
