|
Srovnání růstu ve vybraných zemích (%) |
|||||
|
1994 |
1995 |
1996 |
1997 |
1998 |
|
|
ČR |
2,6 |
6,4 |
3,9 |
1,0 |
-2,7 |
|
Německo |
2,9 |
1,9 |
1,4 |
2,2 |
2,8 |
|
Rakousko |
- |
1,8 |
1,0 |
2,5 |
2,8** |
|
Francie |
2,8 |
2,2 |
1,6 |
2,3 |
3,2 |
|
Nizozemsko |
3,4 |
2,1 |
3,3 |
3,4 |
3,7 |
|
Maďarsko |
2,9 |
1,5 |
1,3 |
5,2 |
5,0* |
|
Polsko |
4,2 |
7,1 |
5,9 |
5,5 |
4,8 |
|
Slovensko |
4,3 |
7,2 |
6,7 |
6,5 |
4,4 |
|
Slovinsko |
5,3 |
4,1 |
3,1 |
3,8 |
4,0* |
|
Bulharsko |
2,4 |
1,8 |
-9,0 |
-6,9 |
4,0* |
|
Rumunsko |
4,1 |
7,1 |
4,1 |
-6,6 |
-7,3 |
|
Ukrajina |
-23,0 |
-12,2 |
-10,0 |
3,2 |
-1,7 |
|
Rusko |
-12,6 |
-4,1 |
-4,9 |
0,8 |
-4,6 |
|
Č ína |
13,0 |
10,7 |
9,9 |
8,8 |
7,8 |
Pozn: * - předběžný výsledek, ** - odhad
Zdroj: LN 23.3. 1999



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
