Licence jako základ
31.08.1999
|
,
Ručení
Zdroj: Finance.cz
Pokud bude pojišťovna chtít nabízet svým klientům povinné ručení , bude muset získat od rezortu financí licenci . Zástupce z tiskového odboru ministerstva financí uvedl , že podle informací z České as...
Pokud bude pojišťovna chtít nabízet svým klientům povinné ručení , bude muset získat od rezortu financí licenci . Zástupce z tiskového odboru ministerstva financí uvedl , že podle informací z České asociace pojišťoven se chce o licenci ucházet osmnáct pojišťoven .A to i přes to , že je všeobecně známo , že je všeobecně známo , že první roky po zavedení této služby na ní budou značně prodělávat . Licenční podmínky prý budou přísné , nikdo totiž nechce mít na trhu další pojišťovnu Morava . Všechny kapitálově silné pojišťovny působící na českém trhu chystají velké akce , do nichž budou investovat nemalé peníze . Podle optimistů by výdaje na reklamní kampaň na nový systém povinného ručení mohly dosáhnout obdobných cifer jako při reklamě na jednotlivé vlny kuponové privatizace . Předseda Rady pro reklamu je ale mírní slovy : " To bych si netroufal tvrdit , ovšem výdaje pojišťoven jako celku na tento produkt se kolem půl miliardy pohybovat určitě budou ." Zastíní tak mnohé celoroční gigantické reklamní akce velkých firem , např. operátorů mobilních telefonů , výrobců automobilů, potravinářských , nápojářských a chemických koncernů . Nejvíce peněz začnou pojišťovny vydávat v okamžiku , kdy se jim podaří získat licenci . " Reklamní akce budou podle mého názoru rozděleny do dvou proudů . První bude probíhat ve stylu ,,my nové povinné ručení taky nabízíme ,,. Daleko zajímavější ale bude až proud následný , který se bude odvíjet ve smyslu , my vám na rozdíl od naší konkurence , když se rozhodnete pro nás , můžeme kromě této služby v lepší kvalitě nabídnout ještě toto a toto. " dodává ještě předseda Rady . Největší díl reklamy se přitom soustředí na televizní kanály , které prý vytvářejí image , nemalá část pak bude směřovat do tisku . Menší část připadne venkovní reklamě , např. bilboardy , a rozhlas . PŘÍPRAVY SKRYTÉ I ZŘEJMÉI když se s přidělováním licencí počítá až na konec září , všichni zájemci se připravují . Jen málokterý je ve svých plánech tak daleko , aby chystané akce vyzradil