Domácí ústavy se ale podobným konstrukcím spíše brání. "Vývojcen v dalších letech nikdo nedokáže odhadnout," uvedla MarcelaKobíková z pojišťovny Generali s poukazem na to, že výše škodnéhose neustále zvyšuje a převyšuje výši vybraného pojistného.
Ztrátový je ale tento produkt i v zahraničí, přesto vMaďarsku ceny po pěti letech demonopolizace nerostou a v Rakouskuse dokonce snižují. Existuje totiž velká konkurence. "Pojišťovnyse chtějí na trhu udržet, protože mají zájem nabízet komplexníslužby pro motoristy," shodli se přítomní.
Základní sazby na příští rok byly v ČR stanoveny na úrovniroku 1999 plus maximálně třicet procent. Většina pojišťovenzvedla ceny o deset až 12 procent od dolní hranice. Ceny budouregulovány až do roku 2002.
Situace po roce 2002 ale není v tuto dobu definitivní,poněvadž ministerstvo financí zvažuje novelizaci i v oblastiúpravy cen, jejichž změna je nyní vázána zákonem na inflaci avýši škod, poznamenal Vladimír Přikryl z oddělení licencíMinisterstva financí ČR.
Zdroj: ČTK



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
