Několik členů rady se zdrželo hlasování. Generální ředitel televize Jiří Janeček předpokládá, že z reklamy letos získá 480 milionů korun, o 50 milionů méně než loni. O 18 milionů poklesne výběr inkasa televizních poplatků, měl by činit 5,772 miliardy korun.
Naopak s nárůstem výnosů ČT počítá u sponzoringu, který by měl v roce 2011 přinést skoro 86 milionů, meziročně o 25 milionů více. Na vysílání sponzorovaných pořadů veřejnoprávní stanice hodlá vydělat více než 272 milionů korun, na teleshoppingu asi 80 milionů korun.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
