Sociálnědemokratický kabinet ustupuje od jednoho z důležitých pilířů penzijní reformy - povinného penzijního připojištění. Náměstek ministra financí Jan Mládek to v sobotu označil za jednu z významných změn v hospodářské koncepci vlády. "Pravděpodobně bude nutné uvažovat o dalším prodloužení penzijního věku," připustil. Argumentů, proč nezavádět povinné penzijní připojištění, je podle Mládka mnoho a vyplývají ze zkušeností posledních deseti let.
"V nedokonalém právním systému, při ne zcela dobře fungujících soudech jde o příliš riskantní krok. Mohly nás poučit dříve privatizační fondy a v posledních dnech i špatně regulované kampeličky," vysvětlil Mládek. Toto stanovisko podle něho akceptovaly i mezinárodní instituce včetně Světové banky.Zdroj: MF Dnes z 22. 11. 1999



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
