Jednou z domácích společností, která se v posledních letech prosadila vedle zahraničních firem na trhu s pohonnými hmotami, je kladenská firma RoBIN Oil Jiřího Zoubka. Vedle evropských a světových kolosů s obrovským kapitálovým zázemím a dlouholetou tradicí začínal typicky česky takříkajíc od nuly. Nebál se mocných konkurentů a v době expanze zahraničních firem, v roce 1991, založili s partnerem svou firmu. Společnost RoBIN, s. r. o., vznikla po složení z
ákladního jmění, které sestávalo ze 40 000 korun v hotovosti a vlastních automobilů obou partnerů.Firma se kromě prodeje pohonných hmot věnovala také autoopravárenství. O tři roky později pak došlo k rozdělení obou odvětví a Jiří Zoubek se stal jediným vlastníkem společnosti RoBIN Oil zabývající se prodejem pohonných hmot. Firma RoBIN Oil vznikla s cílem vytvořit typicky českou společnost, která si postupem doby na trhu získá svou pozici a jméno, které by zákazníky oslovilo a dostalo se do povědomí široké
veřejnosti. Společnost, která bude konkurenceschopná. Proto také začala budovat vlastní rozsáhlou síť čerpacích stanic, kterou stále rozšiřuje a nadále rozšiřovat hodlá.Kdo je Jiří Zoubek
V přímé konkurenci se zahraničními kolosy se RoBIN Oil rozhodně neztrácí. Po společnostech Benzina a rakouské OMV má největší domácí síť čerpacích stanic. Přes sedm desítek. Základní jmění se postupně zvýšilo ze 100 000 korun až na dnešních 174 milionů a obrat společnosti činil v loňském roce více než šest a tři čtvrtě
miliardy korun. Se ziskem sedmapadesát milionů korun v roce 1998 předčila i takové zahraniční firmy, jakými jsou Agip či Aral. Společně s Českou rafinérskou společností je navíc RoBIN Oil největším dodavatelem pohonných hmot pro České dráhy. Energický majitel firmy RoBIN Oil Jiří Zoubek se narodil v Praze 10. září 1957. Po ukončení střední školy studoval jaderné inženýrství. Poté, co studia zanechal, pracoval až do roku 1991 v Poldi Kladno. Jiří Zoubek je ženatý, má tři dospělé děti a je dědečkem jednoho vnoučete. Při návštěvě LN se odmítl nechat fotografovat s tím, že je nefotogenickýZdroj: LN z 24. 11. 1999



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
