Na pojištění investice v objemu deseti milionů eur je tak podle organizace Markit potřeba vynaložit už 1,6 milionu eur ročně, což představuje 16 procent. Na novém rekordu je i pojištění dluhopisů irské a portugalské vlády, tedy dalších dvou zemí eurozóny, které musely požádat o mezinárodní finanční pomoc.
Obavy investorů z nesplacení řeckých dluhopisů narůstají patrně kvůli dosavadnímu výsledku jednání ohledně dalšího vývoje v Řecku. Není totiž jasné, jakou formu by měla případná restrukturalizace dluhu a zda by se jí zúčastnili i soukromí investoři. Z komentářů některých evropských politiků je zřejmé, že s účastí soukromých investorů se počítá, což trhy v poslední době silně znervózňuje.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
