Vysílat by ji měly jen kanály ČT2 a sportovní ČT4. Obchodní sdělení by se neměla objevovat ani na internetových stránkách veřejnoprávní televize a Česká televize (ČT) by neměla vůbec vysílat teleshopping. Volební výbor chce takto upravit novelu zákona o České televizi a dalších mediálních zákonů, kterou projednal ve čtvrtek.
Limit pro množství reklamy na ČT2 a ČT4 má podle doporučení volebního výboru zůstat jako dosud 0,5 procenta denního vysílacího času. Výnosy z reklamy na ČT2 mají putovat do Státního fondu kultury ČR, výnosy z reklamy na ČT4 by měla Česká televize používat "na výrobu a vysílání pořadů se sportovní tematikou". Pro částečné zachování reklamy na ČT2 a ČT4 se minulý týden vyslovila televize Nova.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
