Výplata akcionářů Harvardského průmyslového (HPH) je ohrožena a akcionáři své peníze letos už téměř jistě neuvidí. Kvůli jejich nespokojenosti byl proto na včerejší mimořádné valné hromadě odvolán likvidátor Boris Vostrý, který měl údajně rezignovat již ve středu. Novým likvidátorem byl zvolen Michal Pacovský. Viktor Kožený, který přislíbil, že jako vítěz soutěže na likvidaci HPH do konce letošního roku akcionářům vyplatí dvanáct tisíc za
kuponovou knížku, má finanční problémy. Peníze, které investoval do kuponové privatizace v Ázerbájdžánu, jsou zablokovány.Kožený však chtěl akcionáře HPH uklidnit, a proto naznačil, že by nutné finanční prostředky získal odprodejem svého podílu v ruské ropné společnosti Sidanco Oil. Ale ani okolo tohoto není situace jasná. Kožený tvrdí, že v Sidanku vlastní prostřednictvím firmy Daventree asi deset procent akcií. Jenže tato firma mezi největšími akcionáři Sidanka nefiguruje přes 40 % ovládá společ
nost Eastern Investment Company, UNEXIMBank vlastní 37,65 procenta, ropný koncern BP Amoco deset a americká CitiGroup 8,4 procenta.I kdyby však byl Koženého podíl součástí některé z těchto skupin (nabízí se zejména EIC), nebylo by vůbec jednoduché akcie zpeněžit. S akciemi Sidanka, které je v konkursu, se totiž neobchoduje. Na otázky LN, týkající se schopnosti Koženého dostát svým závazkům, nebyla schopna nalézt odpověď ani společnost DonathBurson-Marsteller, která tohoto kontroverzního investora mediálně
zastupuje.Zdroj: LN z 3. 12. 1999



 
				 
								 
								 
								 
								







 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					