Počet klientů se snížil o jedno procento na 5,43 milionu. Firma to dnes oznámila v tiskové zprávě.
"Dosažené výsledky věrně zrcadlí podmínky českého trhu. Zákazníci aktivně optimalizují své tarify a učí se využívat nové služby. Jejich ceny trvale klesají, což se logicky odráží i na tržbách a dalších finančních ukazatelích," uvedl generální ředitel Milan Vašina.
Tržby za mobilní služby klesly o desetinu na 12,4 miliardy korun a provozní zisk EBITDA se snížil o pět procent na 6,7 miliardy korun. Podíl nehlasových služeb na tržbách byl 24 procent. Loni to bylo 23 procent. Pokles cen odráží průměrný výnos na zákazníka, který klesl o 40 korun na 381 Kč měsíčně.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
