Novým e-shopem PotrebyProKancelar.cz vychází společnost Activa vstříc zákazníkům, kteří nepotřebují využívat funkce dělených katalogů, rozpočtů, schvalování, hlídání stavu zásob reklamních předmětů nebo integrované účetní analytiky. Zboží zakoupené z internetového obchodu bude také nově distribuováno prostřednictvím České pošty, DPD nebo služby InPost. Tento způsob logistiky tak nahradí tradiční roznášku po kancelářích, kuchyňkách či tiskových místnostech. Veškerá komunikace se zákazníky pak bude probíhat pouze elektronickou formou a se specialisty v call centru.
Koncept nového internetového obchodu navazuje na úspěšně zavedený projekt B2C e-shopu Activáček.cz z roku 2011, který je zaměřený na školní a výtvarné potřeby. „Očekáváme, že nově spuštěný e-shop bude mít u koncových zákazníků velký ohlas. Vychází vstříc těm, kteří neprovádí objednávky ve velkém množství, a tak nepotřebují a neocení služby, které obvyklé zakázky doprovází," vysvětlila Jana Martínková ze společnosti Activa, která je na českém trhu jedničkou poskytovateli sortimentu pro provoz kanceláří. „Díky kvalitní logistice máme navíc vysokou skladovou dostupnost. Zboží tak můžeme zákazníkům vyexpedovat již následující pracovní den," doplnila Martínková.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
