KB začala nabízet multibanking i pro firmy

02.12.2019 | , Komerční banka
Komerční sdělení


Možná už tušíte, co se pod pojmem multibanking skrývá. Jedno internetové bankovnictví vám v současné době stačí k obsluze všech vašich účtů.

Díky této funkčnosti můžete pohodlně kontrolovat zůstatky a transakční historii všech vašich účtů snadno a rychle z jednoho místa, třeba z internetového nebo mobilního bankovnictví od Komerční banky (KB).
 
V KB už v současné době připojíte 11 českých bank, dvě banky zahraniční a další budou brzy následovat.  Donedávna měli klienti tuto možnost jen v rámci svých soukromých účtů, ale nyní si propojí účty už i podnikatelé a firmy využívající internetové bankovnictví MojeBanka Business a mobilní bankovnictví Mobilní banka Business.

Komerční banka nabízí a připravuje pro podnikatele a firmy v oblasti multibankingu řadu dalších služeb. Fakturoid, jak už název napovídá, slouží k jednoduché správě faktur online přímo z internetového bankovnictví MojeBanka a MojeBanka Business. Fakturoid pomáhá podnikatelům a firmám udělat pořádek ve fakturách, zejména pokud je dnes vystavují v excelu nebo ručně. Mají snadný přehled o svém podnikání. Novou fakturu snadno vytvoří během několika sekund, či si mohou evidovat náklady, a to vše mohou sdílet se svou účetní a účetním systémem. 

Další neméně zajímavou službou bude připravovaná možnost napojení firemních účtů a transakční historie přímo do účetního nebo podnikového systému. Pokud firma  poskytuje své služby klientům Komerční banky, může také pomocí API rozhraní využít vzdálené ověření jejich identity, tzv. eID, a to plně v souladu s příslušnými zákony a regulacemi. Tyto služby mohou umožnit dramatický rozvoj, inovace i transformaci v podnikání. 

Příjemným nástrojem pro partnery a vývojáře je KB API portál, kde se nachází všechny potřebné informace ohledně dostupných i připravovaných API službách. Komerční banka tak umožňuje třetím stranám zabezpečený přístup k informacím a datům, které jsou v souladu s platnou legislativou, jako jsou přehled účtů, zůstatků a transakční historie, možnost provedení platby, ověření identity klienta, aktuální kurzovní lístek nebo třeba vyhledání nejbližší pobočky či bankomatu Komerční banky.

„Díky největšímu propojení s ostatními bankami přináší Komerční banka klientům i firmám zjednodušení přehledu a správy jejich financí. API služby pro obchodní partnery i vývojáře otevírají cestu k „bankovnictví bez hranic“, fintechům i start-upům nejen v Komerční bance, ale napříč celou skupinou Société Générale. Věříme, že svou otevřeností budeme nejen motivovat tvůrce aplikací k nalezení nových zážitků, hodnot a využití pro naše společné klienty, ale i ostatní banky na trhu, v jejich propojování s novými inovativními službami,“ uvedl Martin Sládeček, Open Banking Leader Komerční banky.

Články ze sekce: Komerční sdělení



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.