Inovace bank v oblasti zákaznické péče a způsobech placení, budoucnost finančního sektoru v éře umělé inteligence a další trendy si představíme na konferenci FIN (R)Evoluce 2025. Akci pořádá finanční server Měšec.cz, jeho šéfredaktor Dalibor Z. Chvátal se chopí role moderátora. 11. ročník proběhne 27. února v Hotelu Jalta v Praze. Program je k dispozici zde.
Vybíráme z letošních témat:
Budoucnost zákaznické péče ve finančním sektoru
Finanční sektor čelí rostoucím nárokům – zákazníci očekávají rychlé a přesné odpovědi, personalizovanou komunikaci, dostupnost 24/7. Jak toho dosáhnout, aniž by rostly náklady a nároky na lidi? Jak může AI transformovat přístup k zákazníkům a přinést konkurenční výhodu v digitální éře? Věra Janičinová ze společnosti Salesforce představí nástroj Agentforce, který může pomoci. Tento autonomní AI agent pomáhá bankám a finančním institucím automatizovat rutinní úkoly, analyzovat data v reálném čase a posilovat lidské týmy. Výsledkem je pak nejen lepší zákaznická zkušenost, ale taky vyšší efektivita, optimalizace nákladů a růst výnosů.
Studie Digitalizace v pojišťovnictví
Alexander Paál ze společnosti Softec v rámci své prezentace představí poznatky ze Studie Digitalizace v pojišťovnictví. Dále se zaměří nejen na trendy a na plánované aktivity, ale také na hlavní výzvy, kterým budeme všichni čelit.
Aktion – Moderní přístup k firemním procesům a bezpečnosti
Technologické firmy přinášejí revoluční přístupy, kterými mění způsob, jak přistupují k digitalizaci a zákaznické zkušenosti. Identifikační systém Aktion jako komplexní HR evidence umožňuje bezpečné řízení přístupu a efektivní správu dat zaměstnanců. Díky integraci s ostatními ERP systémy zajišťuje Aktion hladké propojení a přenos dat bez kompromisů v oblasti bezpečnosti. Moderní bezpečnostní prvky jako například vícefaktorová autentizace chrání citlivé informace před kybernetickými hrozbami. Systém Action nám v rámci své přednášky představí Kristýna Vocásková ze společnosti EFG CZ.
Inovace v zákaznické zkušenosti
Zákaznická zkušenost je i ve finančním sektoru klíčovým faktorem úspěchu. Během přednášky Michaela Bauer přiblíží, jak v ČSOB přetváří zákaznickou zkušenost prostřednictvím digitálních inovací, personalizovaných služeb a změnou procesů s i bez využití umělé inteligence.
Digitální procesy a trendy v oblasti pojištění
Martin Pejsar z BNP Paribas Cardif se ve své přednášce zaměří na využití AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti v pojišťovnictví. Ukáže, proč je důležité sledovat trendy, a zaměří se i na rizika kybernetických hrozeb ve finančnictví s konkrétními příklady z praxe.
Startup & Banka – Jde to dohromady?
Karin Fuentesová ze společnosti Digitoo odprezentuje výsledky případové studie spolupráce startupu Digitoo s Raiffeisenbank. Seznámíme se se zajímavými čísly, vizemi celé spolupráce i nové výzvy.
Bitcoin a FinTech: Cesta k jednodušším financím a lepším investicím
Jaké jsou trendy ve využívání kryptoměn na finančních trzích a jak se Bitcoin stává součástí tradičních finančních trhů? To jsou témata pro Jana Kubíka z FireFish, který se zaměří i na to, proč je FinTech cesta k jednodušší práci s financemi, jak Firefish zjednodušuje život držitelům Bitcoinu a usnadňuje zhodnocení volných prostředků pro širokou veřejnost. Nebude chybět ani srovnání různých přístupů ke kryptoměnám v portfoliu a pohled na rizika a výnosy jednotlivých cest.
Slepé cesty ve využití AI aneb umělá inteligence bez růžových brýlí
Fuck upy jsou u publika vždy velmi oblíbené. Od spíkrů je ale moc často neslyšíme. Přitom právě z nich se můžeme nejvíc naučit. Tento názor sdílí i Vít Miština z NN Životní pojišťovna. Podělí se o zkušenosti (nejen) s AI nástroji. Na co si dát pozor při analýze a kategorizaci telefonických hovorů? Jak poznat, že AI use case nepřináší očekávanou hodnotu? Co mají společného Darwin, evoluce a vývoj AI řešení? A na co si dát pozor při spolupráci s externími partnery? To jsou některé z otázek, na které dostaneme odpověď.
Další přednášky:
První platební prsten: nejrychlejší inovace mBank v Čechách a na Slovensku
Inovace v oblasti digitálního investování České spořitelny
Digitální bankovnictví budoucnosti: Co se můžeme naučit od nejlepších? (Deloitte)
Co přinese finančním institucím AI Act? (eLegal advokátní kancelář)
Kam směřuje Bank iD? Od identitních služeb přes elektronický podpis až k evropské digitální peněžence.
Kompletní program s podrobnými anotacemi najdete na webu. K dispozici jsou také medailonky našich řečníků a řečnic. Vstupenky můžete objednávat zde.
Nezapomeňte:
Konference FIN (R)Evoluce 2025
Kdy: 27. února od 9 hod
Kde: Jalta Boutique Hotel na Václavském náměstí v Praze
Partnerem konference jsou společnosti EFG CZ, Salesforce a SOFTEC. Mediálními partnery konference jsou Cardmag, CFOtrends, Euro.cz, Finance.cz a Sdružení pro bankovní karty (SBK). Organizátorem konference je Měšec.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
