|
| ||||||
|
|
|
|
||||
| Německo |
|
|
|
|||
| Rakousko |
|
|
|
|||
| Francie |
|
|
|
|||
| Španělsko |
|
|
|
|||
| Portugalsko |
|
|
|
|||
| Řecko |
|
|
|
|||
| Česká republika |
|
|
|
|||
Pozn.:
A - koeficient roční produktivity práce vůči ČR ( v tis. DEM)
B - koeficient průměrné hrubé hodinové mzdy za souhrn odvětví v DEM
C - koeficient průměrné čisté hodinové mzdy vůči ČR
D - koeficient čisté hodinové mzdy v DEM vůči ČR při přepočtu mzdy v národní měně poměrem parity kupní síly a
směnného kurzu měny
E - směnný kurz národní měny k DEM
F - parita kupní síly národní měny k DEM
Zdroj: HN 24.8. 1998



Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
Nákup ojetiny jako rizikový podnik. Každá druhá ojetina ihned potřebuje nečekanou opravu za mnoho tisíc
Na český trh vstoupil další elektromobil, který má ambice nahradit Golf nebo Octavii. EV4 ujede přes 600 km a stojí pod milion
V Evropě se objevil návrh na to, jak od elektromobilistů vybrat peníze, když neplatí daně z paliva. Zdanit se má soukromé nabíjení i ujeté kilometry
Test Citroen C3 Aircross: Na velikosti záleží
