|
| |||||||
| Rok |
|
||||||
| Měsíc | červen | červenec | srpen | září | prům.* | ||
| Spotřebitelské ceny | a | ČR | 1003, | 101,9 | 99,8 | 100,1 | 100,8 |
| SR | 100,1 | 99,6 | 99,8 | 100,4 | 100,6 | ||
| b | ČR | 112,0 | 110,4 | 109,4 | 108,8 | 111,8 | |
| SR | 107,4 | 107,0 | 105,7 | 105,9 | 107,0 | ||
| Ceny průmslových výrobců | a | ČR | 99,9 | 100,3 | 99,8 | 100,0 | 100,3 |
| SR | 99,9 | 100,0 | 99,8 | 100,6 | 100,1 | ||
| b | ČR | 105,6 | 105,2 | 104,2 | 103,7 | 105,6 | |
| SR | 103,6 | 103,0 | 102,3 | 102,5 | 103, | ||
| Ceny stavebních prací | a | ČR | 100,4 | 100,5 | 100,7 | 100,4 | 100,7 |
| (odhady) 1) | SR | 100,3 | 100,4 | 100,9 | 101,6 | 100,9 | |
| b | ČR | 109,7 | 109,1 | 108,8 | 108,5 | 110,0 | |
| SR | 108,6 | 107,8 | 108,1 | 109,6 | 108,7 | ||
| Ceny zemědělských | b | ČR | 113,1 | 107,7 | 99,4 | 100,4 | 105,6 |
| výrobků | SR | 104,4 | 101,2 | 100,3 | 98,1 | 101,2 | |
| z toho: rostlinné výroby | b | ČR | 93,3 | 95,1 | 91,9 | 93,7 | 96,0 |
| SR | 93,0 | 97,3 | 96,7 | 92,8 | 94,4 | ||
| živočišné výrobky 2) | b | ČR | 115,4 | 115,7 | 110,1 | 105,1 | 109,8 |
| SR | 105,9 | 105,7 | 105,4 | 103,9 | 104,6 | ||
Pozn: a - předchozí období = 100, b - stejné období předchozího roku = 100
* a - průměrné měsíční tempo v roce,* b - průměr od začátku roku,
1) Odhady měsíčního vývoje cen se vždy po uplynutí čtvrtletí (45. den ) zpětmě zpřesňují podle výsledků přímého čtvrtletního šetření cen ve stavebnictví. 2) Zpřesněné údaje
Vahová schémata u cenových indexu jsou vypočítána za ČR od r. 1995 u spotřebitelských cen na struktuře výdajů domácností za rok 1993, u cen výrobců na struktuře tržeb r. 1993, za SR od r. 1997 u spotřebitelských cen ve struktuře výdajů domácností za rok 1995.
Zdroj: HN 10.12. 1998



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
