V krizi velkých rozměrů může přerůst krach společnosti Philipp Holzmann, druhé největší stavební firmy v Německu. Jeho bankrotem je totiž ohroženo více než padesát tisíc stavebních dělníků, kteří rozhodně nechtějí o svou práci přijít. Stovky nespokojenců
už v pondělí demonstrovaly před sídlem Holzmannu ve Frankfurtu. Demonstrace se poté přesunula i před sídlo Deutsche Bank (DB), která je největším věřitelem a spolumajitelem firmy. Deutsche Bank se již několik dnů marně snaží přimět ostatní věřitele společnosti Holzmann, aby přispěla na záchranný pás v hodnotě 4,3 miliardy marek. Ani pondělní jednání nepřineslo nic nového. Commerzbank, Dresdner Bank, WestLB a další banky odmítají Holzmanna zachraňovat. A to i přesto, že největší zátěž by nesla DB, jež je ochotna na sanaci německého stavebního obra přispět 1,5 miliardy marek. Do věci se vložil kancléř Gerhard Schröder, který se velmi obává sociálních protestů. Schröder nešetřil ostrými slovy na adresu vedení firmy Holzmann. Podle něj měl management velikášské vize, které byly nesplnitelnéZdroj: LN z 24. 11. 1999



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
