On-line B2B (business to business) obchody představují velmi efektivní typ obchodování, do kterého je současně zapojeno velké množství prodávajících a nakupujících. Tato elektronická tržiště jsou organizována jednou nebo více uživatelskými skupinami, investory nebo vládními organizacemi. Renomovaní světoví analytici předpovídají, že internetové obchodování během několika málo let rozhodujícím způsobem ovládne celosvětový obchod.
O tom, že B2B obchodování zažívá velký boom, svědčí i výsledky českého internetového tržiště Kommarket, které je napojeno na největší světovou firemní databázi Kompass. Ta v současné době obsahuje firemní prezentace celkem 2,1 milionů dodavatelů ze 70 zemí, z toho je 27 000 tuzemských. Prostřednictvím Kommarketu obchodují nejen významné české firmy, ale dlouhodobě jej využívají i české úřady státní správy. Během prvních šesti týdnů letošního roku přes Kommarket nakoupilo 536 českých firem, což je více než dvojnásobek než v celém roce 2006. Za dva roky svého působení bylo přes Kommarket celosvětově odesláno na 3000 poptávek a tendrů v celkovém objemu 4,2 mld. korun.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
