Banka dosáhla ve svém hospodaření zásadního obratu a loňský rok podle předběžných výsledků ukončila se ziskem po zdanění ve výši 7,2 mil. Kč. Bilanční suma se zvýšila v roce 2001 o téměř 75 % a na jejím konci přesáhla 10 mld. Kč při kapitálové přiměřenosti 35 %.
Tato banka se již od jejího vzniku orientuje na služby, které poskytuje hlavně prostřednictvím přímého bankovnictví. Počet klientů ke dnešnímu dni je téměř 193 tisíc, což potvrzuje zájem o služby přímého bankovnictví, kde došlo k nárůstu o 400 procent, a to hlavně v důsledku projektů v rámci finanční skupiny České pojišťovny, zejména projektu ČP Finance a spoluprací se sesterskou společností Home Credit. K nárůstu zájmu klientů o přímé bankovnictví došlo i přesto, že je nyní výběr přímého bankovnictví větší, když jej poskytují i ostatní banky.
Nejvyužívanějším komunikačním kanálem je internet. Klienti banky přes webovou stránku vyřizují 93 procent transakcí, na druhém místě s 6 procenty je GSM banking a zbytek představují další přístupové kanály.
Rozhodujícím akcionářem eBanky je s vlastnictvím 99,35 % základního kapitálu Česká pojišťovna, zbývající část vlastní drobní akcionáři. 



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					