ING Penzijní fond vykázal ke konci prvního pololetí letošního roku výrazný růst aktiv. Ke konci letošního června spravoval ING Penzijní fond aktiva v objemu více než 5,6 miliardy korun. Ke konci prvního pololetí 2001 činila aktiva ve správě fondu téměř 4,0 mld. Kč. Během dvanácti měsíců se tak objem spravovaných prostředků zvýšil o 41,2%.
Celková aktiva ING Penzijního fondu dosáhla ke konci prvního pololetí 2002 výše 5,9 mld. Kč. V meziročním srovnání se zvýšila o téměř 40 %. Čistý zisk ING Penzijního fondu činil k 30. červnu 2002 115,42 milionů korun, což představuje nárůst o 94,8% oproti stejnému období minulého roku, kdy zisk dosáhl 59,26 milionů korun.
K 30. červnu letošního roku měl ING Penzijní fond 242 830 klientů. Ve stejném období předchozího roku se jednalo o 213 241 účastníků. Meziročně se tak jejich počet zvýšil o 13,9%. ING Penzijní fond získal během prvních šesti měsíců tohoto roku téměř 31 tisíc nových klientů.
Portfolio ING Penzijního fondu tvořily ke konci prvního pololetí tohoto roku z 44 % státní dluhopisy, z 19 % bankovní obligace a z 14 % podnikové dluhopisy. Akcie byly zastoupeny v portfoliu 7 %, termínované vklady 1 % a pokladniční poukázky 15 %.
Výsledky ING Penzijního fondu
| 
 
  | 
 30. červnu 2002  | 
 30. červnu 2001  | 
 Meziroční změna  | 
| 
 Aktiva ve správě  | 
 5,648 mld. Kč  | 
 4,00 mld. Kč  | 
 41,2 %  | 
| 
 Počet klientů  | 
 242 830  | 
 213 241  | 
 13,9 %  | 
| 
 Aktiva celkem  | 
 5,873 mld. Kč  | 
 4,199 mld. Kč  | 
 39,9 %  | 
| 
 Čistý zisk  | 
 115,42 mil. Kč  | 
 59,26 mil. Kč  | 
 94,8 %  | 
Pramen: tisková zpráva ING



				
								
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					