Pro dosažení tohoto cíle začala banka realizovat rozsáhlý program. Banka chce zintenzívnit poskytování hypotečních úvěrů pod značkou "MAJORDOMUS" a posílit svou pozici v oblasti kreditních karet; dále prostřednictvím atraktivních nabídek předložit alternativní možnosti investování v oblasti depozit a obchodu s cennými papíry, a tak vyhovět individuálním potřebám svých klientů. Rozšířením mobilního prodeje se HVB Bank v budoucnu ještě více přiblíží klientům.
V rámci této ofenzívy v obchodu s privátní klientelou provede banka i úpravu svojí značky, pod níž se prezentuje na trhu. Od poloviny září 2002 bude vystupovat jako "HVB Bank". Tím se zjednoduší čitelnost loga, doplněk "Bank" navíc posiluje váhu značky.
"HVB Bank" je s bilanční sumou ve výši 3,9 miliard eur čtvrtou největší bankou v České republice. Provozuje síť 24 poboček, pokrývající celé území republiky, a zaměstnává více než 1.100 pracovníků. Banka má výbornou pozici zejména v obchodu s firemní klientelou, kde poskytuje své služby více než 4000 firemních klientů. Ve financování komerčních nemovitostí má vedoucí postavení - její podíl na trhu činí 20%.
Zdroj: tisková zpráva HVB Bank



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					