Od počátku příštího roku bude mít každý klient eBanky svého konkrétního partnera (bankéře nebo finančního poradce), na kterého se bude moci kdekoli a kdykoli, tzn. i mimo pracovní dobu obracet. Je pouze na přání a rozhodnutí klienta, zda bude komunikovat pouze s tímto partnerem nebo s jiným pracovníkem eBanky.
Samozřejmě, že klienti mohou dále využívat bezplatnou klientskou linku a všechny ostatní komunikační kanály, na které jsou u eBanky zvyklí. Jen v měsíci říjnu využilo například Call centrum rekordních 43 tisíc volajících.
Všichni klienti eBanky budou nejpozději do konce ledna 2003 informováni o tom, kdo je jejich partner, který s nimi bude řešit jejich finanční potřeby. Na svém Osobním nebo Firemním účtu klienti naleznou nově také kontakty na svého partnera, včetně čísla telefonu, mobilního telefonu, emailové adresy, fotografie a otevírací doby svého Klientského centra.
Celkový počet klientů eBanky přesáhl 305 tisíc. Více než 78 tisíc klientů využívá Firemní a Osobní účty eBanky a z toho přes 36 tisíc klientů využívá i službu GSM Banking. 74 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 153 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu.
Zdroj: tisková zpráva eBanky



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					