Bude spolupracovat s firmou Skylink, která je jedním ze dvou největších poskytovatelů satelitní televize v ČR. V příštích letech chce získat řádově desítky tisíc zákazníků. Uvedli to zástupci T-Mobilu na dnešní tiskové konferenci.
Nabídkou bude konkurovat další satelitní platformě UPC Direct, kabelové televizi UPC nebo internetové televizi O2. Televize od T-Mobilu využívá satelity Astra.
Základní nabídka čítá 43 kanálů za 449 korun měsíčně. Při podpisu smlouvy na dva roky získá zákazník přijímač za jednu korunu a bez aktivačního poplatku, jinak zaplatí 5999 korun. Základní nabídka s 18 kanály bude bez měsíčního poplatku, ale zákazník musí uhradit cenu přijímače i aktivační poplatek. Vedle toho operátor nabídne tři doplňkové balíčky.
Postavou reklamní kampaně T-Mobilu se stale americký herec akčních filmů Chuck Norris, který bude zároveň vystupovat i ve vánoční kampani operátora.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
