Počet klientů ČSOB, využívajících telefonní bankovnictví - službu ČSOB Linka 24, se vloni ve srovnání s rokem předcházejícím téměř zdvojnásobil. Zatímco v prosinci roku 2001 tuto službu využilo 69 854 klientů, ve stejném měsíci o rok později jejich počet činil již 138 342. Vloni rovněž stoupl zájem o službu ČSOB Mobil 24, a to o 185 %, což představuje téměř trojnásobný meziroční nárůst. Počet klientů, ovládajících svůj účet z mobilu, konkrétně stoupl z 5 486 na 15 682. Počet hovorů adresovaných klientským poradcům a bankovním specialistům vzrostl o 50 %.
Stejný trend jako telefonní bankovnictví vykazuje i služba ČSOB Internetbanking 24, kterou ČSOB zavedla vloni v únoru. Jen za první 4 měsíce fungování ji využilo téměř 10 000 klientů. Jejich počet se do ledna letošního roku zešestinásobil, neboť stoupl na 60 541.
Využívání telefonního bankovnictví - tedy služeb ČSOB Linka 24 a ČSOB Mobil 24 a ČSOB Internetbanking 24 jasně ukazuje podle ředitele call centra ČSOB Jiřího Vika budoucí trend v bankovnictví. Zájem o všechny tři kanály přímého bankovnictví neustále poroste. Pohodlí, dostupnost 24 hodin po sedm dnů v týdnu a úspora času jsou hlavními důvody, proč tyto služby využívá stále více klientů.
Telefonní banovnictví, tj. služby ČSOB Linka 24 a ČSOB Mobil 24, a službu ČSOB Internebanking 24 využívají především klienti z řad mladší a střední generace. Největší část klientů tvoří věková kategorie 18 - 29 let (39 %) a kategorie 30 - 44 (37 %). Výjimkou ale nejsou ani klienti starší 70 let.
Zdroj: tisková zpráva ČSOB



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					