Podle tohoto návrhu by příjmy z reklamy naČT byly použity na financování produkce filmů.
Podle původního plánu měla reklama na ČT v roce 2011 skončit. Přijmy ČT byly kvůli tomu již dříve navýšeny prostřednictvím vyšších TV poplatků. ČT má nicméně jen jednociferný podíl na příjmech z TV reklamy. TV Nova do svých projekcí pro CME po roce 2011 nezahrnula žádné zvýšení tržního podílu, komentuje situaci Václav Kmínek ze společnosti brokerjet České spořitelny.



Sen o levném cestování elektromobily se rozplývá. V Evropě je návrh, podle kterého se elektromobilům zdaní každý ujetý kilometr
Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
