Komerční banka připravila pro uživatele internetového bankovnictví mojebanka, PC bankovnictví profibanka a telefonního bankovnictví Expresní linka KB novou službu - on-line informace o transakcích platebními kartami.
Okamžitě po použití platební karty (u obchodníka nebo při výběru z bankomatu) tak klient získá přehled o výši částky, která bude na jeho účtu zúčtována. Díky této službě má nyní klient lepší přehled o svých financích.
Ačkoliv k reálnému zúčtování transakce platební kartou dochází obvykle v horizontu až několika dní po provedení, nyní má majitel účtu možnost být v předstihu informován o tom, jaká částka mu bude z účtu následně odečtena. "Tuto službu ocení především podnikatelé, kteří mají k jednomu firemnímu účtu vystaveno několik služebních karet pro své zaměstnance. Díky on-line přehledu o provedených transakcích mohou například lépe plánovat cash flow své firmy," uvedl výkonný ředitel pro Přímé kanály Jan Kubálek.
Služba je automaticky nastavena pro všechny uživatele internetového a telefonní bankovnictví a je klientům poskytována zdarma.
Zdroj: tisková zpráva KB



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
