Fio banka zažila rušný kvartál – spustila reklamní kampaň uvádějící banku na trh, představila novinky jako deset výběrů z bankomatů Pharro zdarma nebo levnější zahraniční platby a stala se členem České bankovní asociace s návazností na Kodex mobility klientů. Veřejnost její působení na trhu ocenila dalším vítězstvím v klientském ratingu bank OVB Vstřícná banka a zájem o její služby se projevil i v nárůstu počtu klientů, kterých v prvním čtvrtletí přibylo téměř 16 tisíc.
„Zvýšené počty nových klientů jsme registrovali již od získání bankovní licence a následné integrace bankovních služeb. Kampaň, která oficiálně uvedla banku na trh, příliv nových klientů ještě výrazně posílila. Vstup do roku 2011 tedy hodnotíme velmi kladně a jsme rádi, že se dále těšíme přízni veřejnosti, za niž tímto děkujeme,“ komentuje vývoj počtu klientů a vítězství v klientském ratingu Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
