Bernard svým zákazníkům rozumí. Ze Zlatého středníku si odnesl čtyři ocenění.

23.05.2011 | , Bernard
Tiskovka - NEPOUŽÍVAT


23.5.2011 Rodinný pivovar Bernard získal v soutěži o nejlepší firemní periodika Zlatý středník 2010 ocenění za nejlepší B2C magazín Vlastní cestou a webovou prezentaci. Zvláštní cenu Marketingového klubu České republiky pak obdržel BERNARD za magazín Vlastní cestou a třetí místo v nově vzniklé kategorii Zlatá litera, která hodnotí kvalitu a obsah textů.

Tradiční oborová soutěž o nejlepší firemní periodika Zlatý středník zná své vítěze pro rok 2010. V množství ocenění uspěl Rodinný pivovar Bernard, který si odnesl hned čtyři. „Zlatá“ ocenění získal za svůj magazín Vlastní cestou a webové stránky, které letos prošly radikální změnou.

„Ocenění si velice vážíme. Je to pro nás pozitivní zpětná vazba, že si dáváme velice záležet nejen na kvalitě našeho piva a jeho servisu, ale také na samotné prezentaci značky a schopnosti komunikovat s našimi zákazníky,“
říká marketingový ředitel pivovaru Tomáš Lipták. Redesign webu má podle Liptáka za cíl podpořit image a budování kultu značky.

Anketa Zlatý středník je odborníky považována za nejprestižnější hodnocení firemních tiskovin a internetových stránek v České republice.

Články ze sekce: Tiskovka - NEPOUŽÍVAT