ZUNO – čtyři písmena, která znamenají na Slovensku úspěch

01.07.2011 | , ZUNO Bank
Tiskovka - NEPOUŽÍVAT


30.6.2011 On-line banka ZUNO, patřící do bankovní skupiny Raiffeisen Bank International, hlásí po šesti měsících fungování první úspěchy. Počet klientů, kteří přecházejí ze tří největších slovenských bank a mBank dosáhl 18 tisíc. Objem depozit již přesáhl 125 milionů eur.

„Celkový objem vkladů převýšil naše očekávání. Ukázalo se, že velká část našich klientů je zejména v oblasti termínovaných vkladů daleko aktivnější, než jsme si mysleli,“ uvedla Dana Kondrótová, generální ředitelka slovenské pobočky ZUNO BANK.

Na český trh ZUNO vstoupí již během několika týdnů. I zde nabídne řadu možností, jak spořit a zhodnocovat peníze. Klienti budou moci spravovat všechny účty přes internet, budou mít k dispozici i bankovní call centrum nebo pracovníky na pobočce. Ta bude zpočátku jen jedna, později přibudou další. V současné době probíhají poslední testy před zahájením provozu.

„ZUNO BANK nabízí komplexní služby pro moderní, internetově vzdělané klienty, kteří chtějí jednoduchost, transparentnost a férovou cenu. Snažíme se aktivně komunikovat jak se současnými, tak i oslovit a zaujmout nové klienty, nyní v Česku,“
říká šéf projektu András Hámori.

Články ze sekce: Tiskovka - NEPOUŽÍVAT



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.