Přímé bankovnictví Komerční banky tak v současné době využívá v průměru každý třetí klient banky.
"Podpora a rozvoj přímého bankovnictví zůstává i nadále jednou z priorit Komerční banky. Naším cílem je vybudovat multikanálový přístup do banky, který umožní klientům spojit se s KB kdykoliv a odkudkoliv," uvedl výkonný ředitel pro přímé bankovnictví KB, Jan Kubálek.
Největší nárůst zájmu zaznamenala KB o internetové bankovnictví mojebanka, které ke konci června letošního roku využívalo íce než 101 tisíc klientů, tj. o 128% více než tomu bylo v roce předchozím.
| 30/06/2003 (počet klientů) |
30/06/2002 (počet klientů) |
Změna | |
| Celkem klienti přímého bankovnictví |
507.064 | 303.258 | + 67 % |
| Z toho expresní linka KB | 360.792 | 222.926 | + 62 % |
| Z toho mojebanka | 101.271 | 44.355 | + 128 % |
| Z toho profibanka | 19.844 | 10.022 | + 98 % |
Zdroj: Komerční banka



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
