Ke konci třetího čtvrtletí letošního roku měl Penzijní fond České pojišťovny více než 452 tisíc klientů a jeho tržní podíl činil 17 %. Růst zaznamenal i objem spravovaných aktiv, který dosáhl 10,6 miliardy Kč.
Penzijní fond České pojišťovny, který je součástí největší české finanční skupiny, potvrzuje svoji pozici a image klíčového hráče v sektoru penzijního připojištění. "Od počátku roku se počet našich klientů zvýšil o 27 %. To je jednak způsobeno uskutečněnou fúzí, ale zároveň jde o přímý důsledek velmi intenzivní a kvalitní práce všech distribučních sítí", vysvětluje Tomáš Matoušek, výkonný ředitel společnosti.
Meziroční zvýšení o 26 % zaznamenal rovněž počet klientů s příspěvkem zaměstnavatele, kterých měl Penzijní fond České pojišťovny na konci září více než 80 tisíc. "Řada nových klientů motivovala možnost získat příspěvek zaměstnavatele. Dalším pádným důvodem pro uzavření smlouvy byl pro klienty fakt, že nesjednáním penzijního připojištění zbytečně přichází o státní příspěvky a daňové úlevy, které jsou s penzijním připojištěním spojeny. Domnívám se, že si také stále více lidí uvědomuje, že stát v budoucnu nebude moci garantovat uspokojivou výši poskytovaných důchodů", dodává k obchodním výsledkům Tomáš Matoušek.
Spravovaná aktiva se ve srovnání s minulým rokem zvýšila o 50 % a ke konci třetího čtvrtletí činí 10,6 miliardy Kč. Klíčový faktor pro tento růst představuje objem prostředků, které jsou včetně státních příspěvků vkládány do penzijního fondu. Jen za druhé čtvrtletí letošního roku bylo do Penzijního fondu České pojišťovny vloženo téměř 700 miliónů Kč. Ve třetím čtvrtletí společnost dosáhla zisk ve výši 164 miliónů Kč, což vytváří velmi dobrý předpoklad pro výši připisovaného zhodnocení.
Penzijní fond České pojišťovny je druhý největší poskytovatel penzijního připojištění v České republice. Společnost patří do finanční skupiny České pojišťovny a své služby nabízí retailovým klientům i zaměstnavatelům.
Zdroj: Tisková zpráva PF ČP



				
								
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					