Energetická skupina RWE v ČR, která zajišťuje dodávky plynu, elektřiny a další služby pro 1,7 milionu koncových zákazníků, mění název i logo. Stane se totiž součástí nové koncernové dceřiné společnosti, která ponese název innogy. Převezme tak i její nové pojmenování a značku ve tvaru „íčka“.
Do innogy koncern vyčlenil své aktivity v oblasti obchodu, sítí & infrastruktury a obnovitelných zdrojů. Společnosti skupiny RWE v ČR se přejmenují k 1. říjnu. Značku RWE bude nadále používat pouze mateřská společnost RWE AG.
Název innogy vznikl propojením anglických výrazů pro inovaci, energii a technologii. RWE tuto slovní hříčku už v minulosti použila pro svoji společnost RWE Innogy, která se věnovala výhradně obnovitelným zdrojům energie. „Dospěli jsme k závěru, že innogy nejlépe vyvolává ty správné asociace. Tedy inovace a technologie v energetice. Bez inovací neexistuje technologický pokrok. A bez technologického pokroku nemůže existovat žádný udržitelný rozvoj moderní energetiky,“ řekl ke vzniku jména Peter Terium, šéf nové společnosti innogy.
První prezentace nové značky innogy se uskutečnila v úterý 28. června v centru Berlína. České veřejnosti se značka innogy představí na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech, který se koná ve dnech 1. až 9. července. Právě karlovarský festival byl vedle Berlína, Essenu a Varšavy vybrán pro první mezinárodní prezentaci nové značky.
„Náš byznys se čím dál více digitalizuje, je flexibilnější a plný inovací. Naše nové logo – íčko – je hravé a přizpůsobivé, takže dokáže komunikovat samo o sobě. Vyjádří třeba elektřinu, zemní plyn, větrníky nebo i silné pozitivní emoce. Při vývoji nové značky jsme kladli velký důraz právě na univerzálnost,“ shrnul Martin Herrmann, dlouholetý šéf skupiny RWE v ČR, který bude i nadále řídit veškeré aktivity spojené s novou značkou innogy na českém trhu.

Zákazníci mohou zůstat v klidu, v souvislosti se změnou značky se na stávajících smlouvách nic nemění. Stejně tak nedojde ani ke stěhování kontaktních míst do nových prostor. „Věřím, že s innogy se staneme lídrem moderní energetiky, který zákazníkům nabídne kromě spolehlivých dodávek energií v rostoucí míře inovativní produkty šité přímo na míru,“ nastínil Tomáš Varcop, šéf obchodu RWE v ČR.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
