Praha
8. listopadu 1999
U úrokových sazeb z korunových vkladů došlo oproti předešlému týdnu k následujícím změnám týkajícím se termínovaných vkladů s pevnou jednosložkovou úrokovou sazbou.
| Vklad na: | 1. pásmo | 2. pásmo | 3. pásmo | 4. pásmo | 
| 1 týden | * | * | 4,40 % | 4,90 % | 
| 2 týdny | * | 3,90 % | 4,40 % | 4,90 % | 
| 3 týdny | * | 3,90 % | 4,50 % | 4,90 % | 
| 1 měsíc | * | 4,00 % | 4,50 % | 4,90 % | 
| 8 měsíců | 4,70 % | 5,10 % | 5,30 % | 5,40 % | 
- Od 8.11.1999 jsou revolvingové úročeny (% p.a.) takto:
| Délka periody | 1. pásmo | 2. pásmo | 3. pásmo | 4. pásmo | 
| 1 týden | * | 3,80 % | 4,40 % | 4,90 % | 
| 2 týdny | * | 3,90 % | 4,40 % | 4,90 % | 
| 3 týdny | * | 3,90 % | 4,50 % | 4,90 % | 
| 1 měsíc | 3,60 % | 4,00 % | 4,50 % | 4,90 % | 
- Od 8.11.1999 pohyblivá referenční sazba depozitní (RSD) termínových vkladů s pohyblivou dvousložkovou úrokovou sazbou činí 4,70 % p.a.
- Sazba MBR úrokových sazeb z úvěrů činí od 8.11.1999 6,10 % p.a.
- Od 8.11.1999 došlo ke snížení úročení vkladových knížek s výpovědní lhůtou o 0,40 % p.a.
| Denní zůstatek | Výpovědní lhůta (měsíce) | |||
| 
 | 3 | 6 | 12 | 15 | 
| > 10,000 Kč a <= 50,000 Kč | 0,60 % | 1,60 % | 2,80 % | 3,10 % | 
| >50,000 Kč a <= 150,000 Kč | 3,60 % | 4,00 % | 4,20 % | 4,40 % | 
| >150,000 a <= 300,000 Kč | 4,10 % | 4,40 % | 4,50 % | 4,60 % | 
| > 300,000 | 4,40 % | 4,50 % | 4,60 % | 4,70 % | 
Poznámka:
V celkovém přehledu ročních úrokových sazeb z vkladů a úvěrů od 8.11.1999 jsou tyto změny zvýrazněny.
V případě zájmu o další
informace kontaktujte, prosím:O&M Focus, Národní 11, Praha 1, 110 00
Aleš Ondrůj, tel.: 02 2199 8218, 0603 523 053, e-mail: ondruj@ogilvy.cz
Jan Piskáček, tel.: 02 2199 8297, 0602 395 287, e-mail: piskacek@ogilvy.cz



 
				 
								 
								 
								 
								 
								







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					