|
| |||
|
|
|
||
| 18-25 | 48 | 120 | 240 |
| 26-30 | 52 | 130 | 260 |
| 31-35 | 60 | 150 | 300 |
| 36-40 | 72 | 180 | 360 |
| 41-45 | 88 | 220 | 440 |
| 46-50 | 104 | 160 | 520 |
| 51-55 | 128 | 320 | 640 |
| 56-60 | 152 | 380 | 760 |
| 61-65 | 180 | 450 | 900 |
| 18-25 | 64 | 160 | 320 |
| 26-30 | 64 | 160 | 320 |
| 31-35 | 72 | 180 | 360 |
| 36-40 | 80 | 200 | 400 |
| 41-45 | 88 | 220 | 440 |
| 46-50 | 100 | 2850 | 500 |
| 51-55 | 116 | 290 | 580 |
| 56-60 | 132 | 330 | 660 |
| 61-65 | 156 | 390 | 780 |
| DÍTĚ | 12 | 30 | 60 |
Zdroj: LN 17. 2. 1998



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
