První čtyři ročníky ankety Pojišťovna roku byly pod patronací Komory pojišťovacích makléřů. Ta však v důsledku sloučení zanikla a pátý ročník pořádá Asociace českých pojišťovacích makléřů. A právě členové tohoto profesního sdružení se podílí na hlasování. Anketa má svoji váhu právě proto, že je hodnocena těmi pojišťovacími zprostředkovateli, kteří jsou na pojišťovnách nezávislí, ale přitom jsou s nimi v úzkém a trvalém profesionálním kontaktu. Se zvyšujícím počtem registrovaných pojišťovacích makléřů roste i objektivnost hodnocení.
Slavnostní vyhlášení
Oficiální vyhlášení výsledků se bude konat 6. června 2005 za účasti jak samotných hlasujících, tj. registrovaných pojišťovacích makléřů, tak i předních zástupců jednotlivých pojišťoven.
Jaké jsou kategorie?
V letošním roce je vyhlášena jedna hlavní kategorie s názvem „Pojišťovna roku“ a dále pak 7 oborových kategorií, které jsou následující:
-
Životní a úrazové pojištění
-
Pojištění občanů (majetkové)
-
Pojištění motorových vozidel
-
Pojištění průmyslu a podnikatelů
-
Spolupráce s makléři
-
Specializovaný pojistitel
-
Likvidace škod
O publicitu ankety Pojišťovna roku 2004 se budou starat hlavní mediální partner, kterým se stal ekonomický týdeník PROFIT a internetový partner, kterým je server Finance.cz.
Vítězové let minulých
Jelikož předešlé ročníky vždy zcela ovládly 2 největší tuzemské pojišťovací subjekty, a to Kooperativa a Česká pojišťovna, i letos se dá předpokládat souboj právě těchto dvou pojišťoven. Kdo nakonec získá prestižní ocenění s titulem Pojišťovna roku 2004, jejímž organizátorem je Asociace českých pojišťovacích makléřů, na to si budeme muset počkat do 6. června.
| Výsledky předchozích ročníků | |
|---|---|
| Rok | Vítěz |
| 2000 | Kooperativa |
| 2001 | Kooperativa |
| 2002 | Česká pojišťovna |
| 2003 | Kooperativa |
Zdroj: www.acpm.cz



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
