V tomto segmentu, jenž představuje primární zdroj pojišťovny, značně převyšuje růst celého pojistného trhu, který se pohybuje kolem 6,7 % (dle předběžných údajů ČAP za rok 2006).
Kvalita výsledku je umocněna pozitivním vývojem dalších ukazatelů. K 31. 12. 2006 činil celkový objem aktiv 2 483,4 mil Kč, z čehož 2 372 mil. Kč je připisováno finančním umístěním s 24% nárůstem oproti minulému roku. Technické rezervy na konci roku dosáhly hodnoty 1 990,5 mil. Kč, což představuje nárůst o 28,3 % ve srovnání s předchozím rokem.
„I když dynamika trhu životního pojištění není stále tak výrazná, jak bychom si přáli, jsme rádi, že Aviva přesto dokáže držet růst běžně placeného pojistného, navíc výrazně nad úrovní celého pojistného trhu,“ komentuje výsledky Pavel Matoušek, předseda představenstva a generální ředitel Aviva životní pojišťovna, a.s.
Pojišťovna pravidelně inovuje nabídku svých produktů tak, aby plně odpovídala trendům trhu a přinášela klientům hodnotný přínos. V roce 2006 Aviva uvedla na trh nový produkt Aviva Easy Life, který se v krátké době stal, pro nečekaně vysoký zájem klientů, nosným produktem. Kvalitu produktů potvrzuje také dětské životní pojištění Talisman, které znovu získalo ocenění v soutěži finančních produktů Zlatá koruna.
Klienti životní pojišťovny Aviva, kteří volí investiční životní pojištění, mají nově na výběr z dvanácti programů investování. Díky profesionální správě aktiv jeden z dosavadních programů - "Strategický program investování", jenž je koncipován především na akciích a dalších cenných papírech s proměnlivým výnosem, vykazuje průměrný roční výnos za posledních 5 let více než 19 %, což ho řadí mezi nejúspěšnější na trhu.



 
				 
								 
								 
								 
								







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					