Produktem, který si v loňském roce získal u zákazníků největší oblibu, byla kreditní karta MoneyCard – na konci roku ji aktivně využívalo přesně 222 222 klientů. MoneyCard tak potvrdila svoji pozici druhé nejrozšířenější kreditní karty v České republice. V roce 2006 využilo služeb GE Money Multiservis více než 334 000 nových zákazníků a celkové číslo aktivních klientů téměř dosáhlo hranice 559 000.
V roce 2006 financovala společnost GE Money Multiservis prostřednictvím svých produktů - kreditní karty MoneyCard, Multiservis úvěru a O.K. karty - nákupy v celkové hodnotě 9,614 miliard korun. V meziročním srovnání jde o nárůst o 7,5 %. „GE Money Multiservis prožil další úspěšný rok. Jeho hlavní konkurenční výhodou zůstává rychlost, jednoduchost a především velká dostupnost v široké síti obchodů,“ říká Charlie Coode, generální ředitel a předseda představenstva společnosti GE Money Multiservis.
Také využívání kreditní karty MoneyCard zaznamenalo v loňském roce výrazný nárůst. Počet aktivně využívaných kreditních karet dosáhl ke konci roku 2006 hranice 222 222, což v meziročním srovnání znamená nárůst o 62 %.
"Lidé si uvědomují, že kreditní karty jsou levným, výhodným a dostupným finančním produktem. MoneyCard nabízí jedny z nejnižších nákladů na správu úvěrového účtu – klient neplatí v prvním roce užívaní karty roční poplatek ani měsíční poplatek nebo poplatek za zasílání výpisu. Při aktivním využívání a ročním obratu minimálně 48 000 korun je karta zdarma i na další rok. Měsíční úroková sazba MoneyCard činí pouze 1,65 % a je jednou z nejnižších na trhu. Pokud klienti využijí 50denní bezúročné období, není jim účtován ani tento úrok a mají tak peníze zcela zdarma,“ uvádí Charlie Coode.
V roce 2006 patřily podle výše financované částky mezi neprodávanější komodity financované společností GE Money Multiservis televizory, PC sestavy, nábytek, pračky a mobilní telefony. „Když sledujeme komodity podle počtu uzavřených smluv, pořadí se změní. Na prvním místě jsou opět televizory, za nimi ale následují mobilní telefony, pračky, nábytek a ledničky,“ komentuje trendy v minulém roce Charlie Coode.
Téměř všechny rekordní nákupy byly v loňském roce soustředěny do období Vánoc. Nejúspěšnějším dnem z hlediska profinancované částky prostřednictvím produktů Multiservis úvěr, kreditní karty MoneyCard a nákupní úvěrové karty O.K., téměř 55 miliónů korun, byl 21. prosinec. O den později padl další rekord, když byl dosažen největší počet nákupů v jednom jediném dni – téměř 18 000.
Nejúspěšnějším týdnem podle objemu financovaných nákupů bylo období od 18. – 24. prosince, kdy se částka vyhoupla na více než 283 milionů korun. Nejvíce Češi nakupovali v týdnu od 30.10. – 5.11. - bylo uskutečněno téměř 88 000 nákupů během jediného týdne.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
