|
|
|
|
|||
|
|
|
||||
| A/ zaměstnanci | |||||
| 1996 |
|
|
|
||
| 1997 |
|
|
|
||
| 1998 |
|
|
|
||
| 1999 |
|
|
|
||
| 2000 |
|
|
|
||
| B/ důchodci | |||||
| 1996 |
|
|
|
||
| 1997 |
|
|
|
||
| 1998 |
|
|
|
||
| 1999 |
|
|
|
||
| 2000 |
|
|
|
||
Poznámka: * Hrubé příjmy minus daň z příjmů a minus zdravotní a sociální pojištění. Příjem domácnosti vypočten násobením průměrného příjmu počtem osob majících příjem. U zaměstnanců to v roce 1996 činí 1,67 a v roce 2000 pak 1,6. U důchodců činí tento údaj pro roky 1996 - 2000 1,5.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
