Letos naopak stagnují překlenovací úvěry staveních spořitelen. Ty jsou velmi oblíbené, protože je lidé mohou získat ve chvíli, kdy ještě nemají nárok na vlastní úvěr ze stavebního spoření za úrok 6 %. Příčinou stagnace zájmu je především to, že jejich úročení se - přes obecný pokles úroků - nesnižuje, takže s
e lidem už nejeví tak výhodné jako dřív. Například člověk, který naspoří třicet procent cílové částky, může stále získat překlenovací úvěr za úrok okolo 10 až 12 % ročně."Úroky překlenovacích úvěrů odpovídají dnešním úrokovým sazbám na trhu. Dřív byly výhodnější proto, že jim spořitelny povzbuzovaly zájem o stavební spoření. Pro ně samotné ale tehdejší úroky výhodné příliš nebyly," řekl Právu zástupce jedné stavební spořitelny, který si nepřál být jmenován. I přes tento relativní posun jsou však úrokové
sazby překlenovacích úroků stále srovnatelné s úroky těch hypoték, na které není poskytován státní příspěvek.
Zdroj: Právo z 25. 9. 1999



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
