„Poštovní spořitelna se jako první česká banka začala cíleně věnovat mladé klientele. V současné době vedeme přes 180 tisíc účtů pro lidi pod osmnáct let, což je nejvíce v České republice,“ dodává k tomu Miroslav Seidl, obchodní ředitel Poštovní spořitelny.
Space tedy navazuje na dlouhou tradici PS v oblasti komunikace s teenagery. Může se opřít například o spolupráci s hudební skupinou Chinaski nebo podporu filmů Pusinky či Vratné lahve. Na webových stránkách www.i-space.cz nabídne pro každého návštěvníka soutěže o lístky na koncerty nebo hudbu ke stažení.
„Víme, že mladí lidé požadují od banky něco navíc. Proto k nim mluvíme jejich řečí a nabízíme jim o důvod víc být s námi – vedle kvalitních bankovních služeb i zábavu,“ uvedl Miroslav Seidl, obchodní ředitel Poštovní spořitelny.
„Výhodou celého konceptu Space je to, že není vázán na jeden produkt, ale je určen pro všechny mladé, klienty i neklienty. Klientům ale Space nabídne více možností. Na webových stránkách si budou moci třeba stáhnout věci, které jinde neseženou, například nezveřejněnou skladbu Chinaski a podobně,“ doplňuje Miroslav Seidl.
V rámci propagace Space uvede Poštovní spořitelna na trh platební kartu se speciálním designem. Komunikaci podpoří také nový reklamní nosič showlight.
Poštovní spořitelna jako první uvedla na trh bankovní účet pro klienty pod 15 let. Dynamika nově zakládaných účtů je obrovská, meziročně Poštovní spořitelna otevírá o 11 % více účtů pro mladé. Více než třetina nových klientů Poštovní spořitelny je mladší třiceti let.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
