Pro své klienty připravila několik balíčků, z nichž si může každý řidič vybrat takové pojistné krytí, které nejvíce odpovídá jeho potřebám.
„V souladu s produktovým plánem uvádíme na trh naše havarijní pojištění, které společně s povinným ručením vytvoří kompletní paletu produktů pro motoristy,“ říká generální ředitelka DIRECT Pojišťovny Zdenka Pelikánová.
„Máme připraven balíček obsahující, kromě povinného ručení, také krytí mimořádných událostí, které řidič nemůže ovlivnit, tj. živelní události a vandalismus. Klientům hledajícím pojistné krytí i pro případ havárie nabízí naše pojišťovna dvě varianty balíčků. Havarijní pojištění s živelním pojištěním a kompletní krytí včetně rizika odcizení,“ dodává Zdenka Pelikánová.
K jednotlivým balíčkům lze samozřejmě sjednat i řadu připojištění, jako např. pojištění čelního skla nebo všech skel, úrazové pojištění sedadla řidiče, úrazové pojištění všech sedadel a další.
Podrobný popis jednotlivých balíčků, včetně konkrétních příkladů, naleznete v příloze této zprávy.
DIRECT Pojišťovna působí na českém trhu pojištění motorových vozidel od konce května letošního roku. Své produkty nabízí přímo koncovému zákazníkovi, tj. bez finančních nákladů na zprostředkovatele. Při sjednání povinného ručení tak její klienti ušetří 20% proti průměrným sazbám na trhu.
Zájemci si nyní mohou sjednat pojištění přes telefon (telefonní číslo: 221 221 221), prodejní kanály budou rozšířeny také o internet.
Více informací na www.direct.cz.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
