Kinetický design se přesunuje z velkých S-MAXů a Mondeí, na menší a menší Fordy. C-MAX a inovovaný Focus budou slovníkem muzikantů jen "remaky", ale nová Fiesta bude ryzím dílem s neposkvrněnou minulostí.
Studie Ford Verve Concept se představí už za 3 týdny jako velmi sportovně navržený hatchback s takřka jednoprostorovou karoserií. Příď s mohutným nasávacím otvorem v nárazníku a jen decentní maskou zdobí, stejně jako u Mondea, výrazné světlomety protažené do stran. Příbuznost k rodině moderních Fordů je patrná i z provedení blatníků s výraznými lemy.
Feminní design studie je zvýrazněn speciálním tmavě červeným metalickým lakem, tvarování oken, které bude zřejmě u sériového modelu zachováno, vystupuje díky stříbrnému orámování. Záď působí velmi sportovně díky malému oknu s vysokým umístěním. Koncová světla se světelnými diodami logicky vyplňují C-sloupky karoserie. Nová Fiesta má mít délku jen o málo větší než ta současná, ale neměla by překročit čtyřmetrovou hranici. Nárůst ale lze čekat do šířky. Oproti konceptu Verve se bude muset zákazník obejít bez panoramatického střešního okna, bezrámových skel ve dveřích a absence B-sloupku. Jaký osud budou mít diody v koncových světlech nebo diodové směrovky ve zpětných zrcátkách, je nejisté. Konkurence každopádně takové prvky momentálně nenabízí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
