Důvodem rozhodnutí je skutečnost, že za současných podmínek panujících na trhu generoval tento segment ŠkoFINu příliš velké procento rizikových klientů.
Společnost ŠkoFIN financování ojetých vozů ale rozhodně neopouští, naopak, bude v rámci přehodnocení obchodní strategie zaměřovat své veškeré interní zdroje a energii na podporu prodeje a financování nových a ojetých vozů v síti autorizovaných obchodníků koncernu Volkswagen Group. Zástupci ŠkoFIN nevylučují, že do budoucna budou vyhledávat alternativní ziskové prodejní kanály a dlouhodobé partnery pro prodej ojetých vozů na českém trhu. Cílem však bude minimalizovat obchodní rizika.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
