Nové zakončení karoserie Lanceru je tím hlavním, čím bude chtít Mitsubishi v Ženevě oslovit. Sportovní, rychle se svažující páté dveře, kterým dominuje rozměrný střešní spojler, přerozdělily hmoty známého sedanu zcela novým způsobem.
Hatchback obvykle bývá praktičtější karosářskou verzí než sedan, ale obvinit japonské designéry z přílišného důrazu na prakticky využitelné uspořádání karoserie v tomto případě asi nelze. Za zadními koly zůstává ještě velký kus karoserie a nárazník, jehož mohutnost si nezadá s americkými modely z osmdesátých let.
Přední část vozu využívá další variaci známé masky, tentokrát v celočerném matném provedení, se strukturovanou mřížkou a chromovaným orámováním. Dalším odlišujícím prvkem je kapota typu Lancer Evolution, specifické přední světlomety ze světelných diod a 19palcová kola z lehkých slitin.
Interiér konceptu Prototype-S by mohly sériové modely Made in Japan závidět. Najdeme zde italské provedení dvojité kapličky s budíky, výplň panelů dveří a čalounění horní části přístrojové desky v černém semiši nebo světle hnědou kůži vybranou pro čalounění sedadel.
Studie Prototype-S v podstatě zůstává věrná designovým myšlenkám vývojového konceptu Sportback z roku 2005 a je předpremiérou očekávaného Lanceru Sportback.
Po uvedení sériového modelu ještě v tomto roce, bude pětidveřové provedení Lanceru nejdůležitější karosářskou variantou pro celou Evropu, jelikož bude představovat 70 % plánového prodaného objemu v tomto regionu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
