„Jsme rádi, že se nám díky úspěšné investiční strategii daří dosahovat již čtvrtým rokem velmi stabilních výsledků. Životní pojištění stále představuje vhodnou kombinaci zajištění rodiny se zhodnocováním finančních prostředků nad míru inflace,“ říká výkonný ředitel pro marketing Komerční banky Zdeněk Mojžíšek.
KP nabízí zejména produkty životního pojištění. Součástí nabídky je i moderní produkt investičního životního pojištění Vital Invest, který klientům umožňuje zvolit si výši pojistné ochrany i vlastní investiční strategii. V loňském roce KP rozšířila možnosti investování o Fond s garantovaným zhodnocením a pro rok 2008 tak garantuje zhodnocení ve výši minimálně 3 % p.a.
Široká škála pojišťovacích produktů tvoří důležitou součást nabídky Komerční banky, která díky efektivní spolupráci s dceřinými a sesterskými společnostmi nabízí svým klientům skutečně komplexní obsluhu. KB vlastní 49% podíl na základním kapitálu KP, majitelem 51 % je pak společnost SOGECAP, která rovněž patří do skupiny Société Générale. Toto majetkové rozložení umožňuje Komerční pojišťovně využívat rozsáhlé know-how společnosti SOGECAP v oblasti pojišťovnictví.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
