Změnu včera odsouhlasila valná hromada, která zároveň vzala na vědomí rezignaci pana Jana Havránka na funkci generálního ředitele. Předsedou představenstva a generálním ředitelem se nově stal Karel Goldemund, který zodpovídá zejména za obchod a spolupráci s Českou spořitelnou. RAVEN EU Advisory patří k největším společnostem na trhu v oblasti poradenství při získávání dotací ze strukturálních fondů Evropské unie.
„Navýšením podílu České spořitelny v naší společnosti se ještě více prohloubí výhodná spolupráce, která klientům přináší synergie v poskytování poradenství a zároveň nabízí možnost financovat své záměry, případně využít širokou škálu služeb a produktů silné finanční skupiny,“ uvedl Karel Goldemund, předseda představenstva RAVEN EU Advisory.
Nově jmenovaný předseda představenstva Karel Goldemund pracoval necelých deset let v bankovnictví a pojišťovnictví. Od roku 2002 působil na Ministerstvu financí ČR, kde se v srpnu 2005 stal náměstkem ministra financí. Do REUA nastoupil začátkem července letošního roku.
Dalšími členy představenstva RAVEN EU Advisory byli zvoleni Lukáš Němec, který bude odpovědný za EU komplexní poradenství a zpracování projektů při žádostech o EU dotaci, a Matěj Brož, který doposud zastával funkci finančního ředitele RAVEN EU Advisory.
Raven EU Advisory je od června 2007 nejmladší dceřinou společností Finanční skupiny České spořitelny. Orientuje se na komplexní poradenství v oblasti dotací z EU pro klienty veřejného sektoru, neziskových organizací; pro malé a střední podniky i velké korporace. Od roku 2000 již klienti ve spolupráci s RAVEN EU Advisory realizovali více než 950 projektů a celkově získali z fondů Evropské unie více než 4 mld. Kč.



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					