Nejsilnějším prodejním měsícem v prvním pololetí letošního roku byl červen, kdy spotřebitelé pozitivně zareagovali na nástup nejnovějších parfémů. Největší zájem přitom projevovali zejména o odlehčené verze známých vůní, tzv. „summer edition“. Naopak z obchodního hlediska nejslabším byl tradičně měsíc březen, který přichází bezprostředně po výprodejích na začátku roku. „V březnu navíc ještě nejsou k dispozici aktuální novinky, které poptávku po parfémech v první polovině roku ovlivňují nejvíce,“ vysvětlil Martin Rozhoň, ředitel společnosti VIVANTIS, a. s., která Parfemy.cz provozuje již od roku 2003. „Každým rokem je nejúspěšnějším obdobím poslední kvartál, kdy bývá zájem o parfémy vůbec největší. Od listopadu by se tedy měl obchodní nárůst e-shopu pohybovat kolem 20% ve srovnání s rokem minulým,“ doplnil.
Letos se mezi nejprodávanější parfémy na tuzemském trhu řadí LANVIN PARIS – Eclat D´Arpege, DOLCE&GABBANA – Light Blue a MOSCHINO – I love love. Pořadí nejpopulárnějších parfémů se tedy oproti loňskému roku téměř nezměnilo a v České republice i nadále vládnou celosvětově velmi úspěšné a populární vůně. „Právě o dárkové sady s těmito vůněmi očekáváme před Vánocemi největší zájem. Samozřejmě, že i v případě těchto parfémů garantujeme nejnižší ceny v České republice. Pokud snad zákazník přeci jen najde zboží levněji u konkurence, snížíme cenu pod ní,“ upřesnil Rozhoň.
Ve spolupráci s Kinder Bueno připravil e-shop Parfemy.cz kampaň s názvem „Zahal se do smyslné vůně s výzvou“. Každý, kdo během října zašle výherní kód, bude moci v aktuální hodinu vyhrát jeden z 10 značkových parfémů, který si dle svého uvážení vybere na adrese www.parfemy.cz/bueno. Všichni účastníci soutěže přitom vyhrávají slevu 5 %, kterou mohou v internetovém obchodě Parfemy.cz uplatnit až do konce prosince, tedy i ve vánočním období.
Internetový obchod Parfemy.cz nabízí v současné době 4 000 originálních značkových parfémů a 300 dárkových sad od více než 150 značek. Portfolio nabízených produktů přitom hodlá e-shop ve druhé polovině letošního roku ještě rozšířit. V říjnu 2007 získaly Parfemy.cz prestižní ocenění WEB TOP 100 a speciální cenu Marketingová trefa. Zatím poslední akvizicí internetového obchodu je převzetí konkurenčního portálu Parfum.cz, jedné z nejstarších internetových parfumerií působící na českém trhu.



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					