Strategické partnerství Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE a Allianz pojišťovny vzniklo na základě oboustranného zájmu hledat inovativní cesty jak v oblasti oslovení nových klientů, tak i rozšiřování a vzájemného doplňování portfolia produktů a služeb. Klienti dnes požadují komplexní krytí rizik a navazující klientský servis na jednom místě, nikoliv jednotlivé pojistné produkty. Portfolio produktů Allianz pojišťovny přitom velmi vhodně navazuje na zdravotní pojištění Metal-Aliance. Vzájemné posílení obchodní kapacity a tím i lepší dostupnost nabídky produktů a služeb po celém území ČR jsou dalším z konkrétních přínosů pro klienty.
Typickým příkladem synergie z této spolupráce je program ZDRAVÁ ŠKOLKA, což je preventivní program ZP METAL-ALIANCE zaměřený na děti během jejich pobytu v mateřské škole. Cílem je komplexní péče o zdraví dětí v mateřské škole, zpestření jejich programu a podpora vzdělávání dětí v oblasti zdravotní výchovy. Na tento program velmi dobře navazuje pojištění ŠKOLKA, které nabízí Allianz pojišťovna. Pojištění chrání jak provozovatele předškolních zařízení, tak i jejich malé klienty. Zahrnuje pojištění odpovědnosti za škodu, pojištění pro případ trvalých následků úrazu s progresivním pojistným a pojištění pro případ smrti následkem úrazu. Propojení obou produktů znamená pro provozovatele předškolních zařízení komplexní program preventivní péče o jejich malé klienty a stejně tak pojistnou ochranu pro případ poranění či způsobené škody.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
